Tuesday, February 14, 2012

Tombstone Tuesday -- Death Record of Carmelo Di Bennardo (1864-1925)

My great-grandfather's death record was found in Familysearch's NEW browsable online images of Catania, Caltagirone, Civil Registration (Tribunale), 1861-1941, town of PALAGONIA.  Unfortunately, this record does not say how he died, but it does say he died on 2 February 1925 at his home in Via Carlo Alberto (no house number given).  His second wife, my grandfather's stepmother, is named -- Vincenza Tannelli.

3 comments:

  1. Ciao Astrid
    Mi chiamo Salvatore Di Bennardo e sono nato a Palagonia.
    Mia nonna era di Mineo e si chiamava Damigella Antonietta.
    Se mi vuoi conntatare ecco la mia mail: dibennardosalvatore@gmail.com
    Sa
    Saluti a presto
    Salvatore

    ReplyDelete
  2. Sorry my email is : dibennardosalva@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao Salvatore, che piacere ricevere questi messaggi da te! Ho scritto un email (a tutte e due indirizzi:)). Aspetto con ansia la tua risposta.

      Delete